Skontaktuj Się Z Nami

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wyrażenia opinii skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.

     

    Jeżeli chcesz się z nami skontaktować w sprawie swojego zamówienia, możesz to zrobić za pomocą Mojego Konta. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

     

    Krok 1. Zaloguj się do Mojego Konta

     

    screen1.png

     

    Krok 2. Wybierz wydarzenie w sprawie, którego chcesz się z nami skontaktować

     

    screen2.png

     

    Krok 3. Wejdź w Pomoc i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie

     

    screen3.png

     

    Nie masz zamówienie na Moim Koncie i chcesz się z nami skontaktować?

    Jeśli masz do nas pytanie, które nie dotyczy zamówienia na Moim Koncie, możesz skontaktować się z nami tutaj.

     

    Jeśli kontaktujesz się z nami za pomocą tego formularza, pamiętaj, że możemy Ci pomóc tylko wtedy, gdy Twoje zapytanie dotyczy jednego z następujących tematów:

    - Karty Podarunkowe Ticketmaster

    - Pomoc z zakupem biletów

    - Informacje o wydarzeniu przed zakupem biletów

    - Bilety dla osób niepełnosprawnych

    - Zamówienia grupowe

    - Zamówienia, które nie są widoczne na Moim Koncie

     

    Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie złożonego już zamówienia, zaloguj się na Moje Konto i użyj przycisku Pomoc widniejącym przy zamówieniu. Instrukcję, jak to zrobić, znajdziesz powyżej.

     

    Nie używaj tego formularza, jeśli Twoje pytanie nie dotyczy żadnego z powyższych tematów, ponieważ możemy nie być w stanie Ci pomóc.