Skontaktuj Się Z Nami
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wyrażenia opinii skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wyrażenia opinii skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
Jeżeli chcesz się z nami skontaktować w sprawie swojego zamówienia, możesz to zrobić za pomocą Mojego Konta. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Zaloguj się do Mojego Konta
Krok 2. Wybierz wydarzenie w sprawie, którego chcesz się z nami skontaktować
Krok 3. Wejdź w Pomoc i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
Nie masz zamówienie na Moim Koncie i chcesz się z nami skontaktować?
Jeśli masz do nas pytanie, które nie dotyczy zamówienia na Moim Koncie, możesz skontaktować się z nami tutaj.
Jeśli kontaktujesz się z nami za pomocą tego formularza, pamiętaj, że możemy Ci pomóc tylko wtedy, gdy Twoje zapytanie dotyczy jednego z następujących tematów:
- Karty Podarunkowe Ticketmaster
- Pomoc z zakupem biletów
- Informacje o wydarzeniu przed zakupem biletów
- Bilety dla osób niepełnosprawnych
- Zamówienia grupowe
- Zamówienia, które nie są widoczne na Moim Koncie
Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie złożonego już zamówienia, zaloguj się na Moje Konto i użyj przycisku Pomoc widniejącym przy zamówieniu. Instrukcję, jak to zrobić, znajdziesz powyżej.
Nie używaj tego formularza, jeśli Twoje pytanie nie dotyczy żadnego z powyższych tematów, ponieważ możemy nie być w stanie Ci pomóc.