Nasza polityka i zobowiązania
W Ticketmaster Poland Sp. z o.o. jesteśmy zaangażowani w zapewnianie dostępności, różnorodności i integracji. W ramach tego zobowiązania podejmujemy działania, aby zagwarantować, że zasoby cyfrowe Ticketmaster Poland Sp. z o.o. są dostępne dla wszystkich osób, niezależnie od ich sprawności. Naszym celem jest spełnianie obowiązujących standardów dostępności zawartych w wytycznych W3C WCAG 2.1 na poziomie A i AA.
Deklaracja dostępności
Pracujemy nad tym, aby nasze strony internetowe i usługi online były dostępne dla wszystkich oraz zobowiązujemy się do przestrzegania wytycznych W3C Web Content Accessibility Guidelines oraz innych obowiązujących przepisów dotyczących dostępności cyfrowej.
W tym celu nawiązaliśmy współpracę z firmą Level Access, aby wykorzystać ich platformę dostępności cyfrowej oraz 25-letnie doświadczenie w osiąganiu i utrzymywaniu zgodności ze standardami dostępności. Ich platforma służy do oceny naszych zasobów cyfrowych zgodnie z najlepszymi praktykami i jest wspierana przez zróżnicowany zespół specjalistów ds. dostępności, w tym użytkowników z niepełnosprawnościami.
Dzięki tej współpracy Ticketmaster Poland Sp. z o.o. nadal rozwija swój program i kompetencje w zakresie dostępności cyfrowej, aby projektować, tworzyć i testować nasze strony internetowe oraz usługi online zgodnie ze standardami dostępności.
Kontakt
Zależy nam na Twojej opinii. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat działań Ticketmaster Poland Sp. z o.o. w zakresie dostępności, masz pytania lub uwagi dotyczące dostępności bądź napotkałeś/-aś bariery dostępności na naszych zasobach cyfrowych, prosimy skontaktuj się z naszym zespołem Fan Support.