Aplikacja Ticketmaster oferuje funkcje, które nie są dostępne na stronie mobilnej, w tym natychmiastowe powiadomienia o ważnych wydarzeniach lub artystach oraz możliwość zmiany kraju na zakupy lub wejście. Najważniejsze jest to, że Twój bilet mobilny jest automatycznie zapisywany, gdy go otworzysz w aplikacji, dzięki czemu jest gotowy do zeskanowania, nawet bez dostępu do internetu.
Aby pobrać aplikację za darmo, wybierz swoje urządzenie mobilne poniżej:
Jak korzystać z aplikacji
Zaprojektowaliśmy aplikację tak, aby była łatwa do nawigacji podczas zakupu i zarządzania biletami. Użytkownicy Apple znajdą przyciski na dole ekranu. Użytkownicy Androida otwierają menu, klikając trzy kreski w lewym górnym rogu.
Aby dowiedzieć się więcej o każdej sekcji, wybierz zakładki poniżej:
- To strona, która wyświetla się po otwarciu aplikacji. Możesz tutaj wyszukiwać wydarzenia za pomocą paska wyszukiwania lub wybrać lokalizację i datę.
- Użyj rozwijanego menu, aby wybrać liczbę biletów.
- Kliknij Filtry, aby posortować bilety według ceny i sekcji lub wybierz grupę w sekcji Typ biletu. Jeśli kupujesz bilety w przedsprzedaży, kliknij Otwórz, aby dodać swój kod.
- Przewiń listę, aby zobaczyć bilety według ceny, lub powiększ mapę, aby wybrać sekcję. Kliknij sekcję, aby zobaczyć bilety w danym obszarze.
- Wybierz bilety.
- Sprawdź lokalizację, kwotę i metodę dostawy, a następnie kliknij Dalej.
- Dodaj lub wybierz metodę płatności, a także zdecyduj, czy chcesz wykupić ubezpieczenie biletu.
- Po przejrzeniu wszystkich szczegółów zaakceptuj warunki i kliknij Złóż zamówienie.
Co oznaczają symbole na stronie zakupu?
Odwiedź nasze centrum Co to jest interaktywna mapa miejsc i jak jej używać? aby uzyskać pełne wyjaśnienie kolorów i symboli.
-
Kliknij Dodaj do ulubionych, aby stworzyć listę nadchodzących wydarzeń na podstawie swoich ulubionych artystów, drużyn i miejsc.
- Tutaj możesz zobaczyć i zarządzać swoimi biletami. Kliknij wydarzenie, aby uzyskać więcej informacji lub dodaj bilety do swojej mobilnej portmonetki, aby były zawsze gotowe do zeskanowania.
-
Zarządzaj powiadomieniami, ustawieniami lokalizacji i preferencjami tutaj. Lub wybierz Pomoc i instrukcje, aby przeczytać artykuły w naszym centrum pomocy.
Aby się wylogować, przewiń na dół ekranu i kliknij Wyloguj się.
Jak zmienić kraj?
Po pierwszym uruchomieniu aplikacji pojawi się komunikat, że możesz zmienić kraj, klikając flagę w prawym górnym rogu.
Czy bilety zakupione przed pobraniem nowej aplikacji będą dostępne w moim koncie Ticketmaster?
Tak, jeśli zalogujesz się na to samo konto Ticketmaster, będziesz mieć dostęp do swoich zakupów. Bilety przeniesione lub sprzedane przed pobraniem aplikacji pozostaną u odbiorcy lub kupującego.
Jeśli masz problemy z wyświetleniem swoich zamówień, zalecamy zamknięcie aplikacji całkowicie i ponowne jej otwarcie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z obsługą klienta, podając informacje o aplikacji, której używasz, modelu urządzenia oraz wersji aplikacji.
Czy mogę nadal korzystać ze starej aplikacji Ticketmaster?
Tak, ale tylko przez ograniczony czas, a aplikacja ta nie obsługuje wszystkich krajów objętych nową aplikacją. Nowa aplikacja oferuje najnowsze funkcje, bezpieczeństwo i aktualizacje dla lepszego doświadczenia w 21 krajach. Stara aplikacja nie będzie otrzymywać aktualizacji, a Ty otrzymasz powiadomienie, gdy przestanie być obsługiwana.